NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA PROVOĐENJEM USMENOG NADMETANJA (LICITACIJA)
Status: Objavljeno
Datum objave: 12. ožujka 2024.
Vrijedi do: 22. ožujka 2024.
Na temelju Zaključka Poglavarstva Grada Rijeke, kao vlasnika nekretnina, KLASA: 620-01/07-02/14, URBROJ: 2170-01-07-00-07-1 od 30. kolovoza 2007. godine, RIJEKA SPORT d.o.o. Rijeka, Trg Viktora Bubnja 1, kao upravitelj (u daljnjem tekstu zakupodavac), objavljuje sljedeći:
NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA
PROVOĐENJEM USMENOG NADMETANJA (LICITACIJA)
Red. Br. |
Adresa prostora |
Djelatnost |
Površina m2 |
Mjesečna početna zakupnina €/m2 bez PDV-a) |
Početna ukupna mjesečna zakupnina u € (bez PDV-a) |
Jamčevina u € |
Trajanje zakupa (godina) |
Datum održavanja licitacije |
Vrijeme održavanja licitacije |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1. |
Portić 3 PROSTOR U OBJEKTU STADION KANTRIDA prizemno |
Trgovina |
73
|
5,00 |
365,00
|
2.737,50 |
sezonski zakup |
25.03. 2024. |
11:00 |
- Poslovni prostor se može razgledati svakog radnog dana od 13. ožujka 2024. do 22. ožujka 2024. od 9.00 do 15.00 sati. Razgledavanje se može vršiti samo uz prethodnu najavu telefonom svakog radnog dana.
- Kontakt osoba za predmetni prostor je g. Milenko Cvijanović, tel: 263 793; mob: 091 2406 441
- Javni natječaj provodi se sukladno odredbama Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN br. 125/2011, 64/2015 i 112/2018), te Odluke o uvjetima i postupku javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora i Odluke o zakupu poslovnog prostora („Službene novine Grada Rijeke“ broj 08/18 i 13/19).
- Usmeno nadmetanje (licitacija) će se održati dana 25. ožujka 2024. godine, u zgradi sjedišta Rijeka sport d.o.o., Trg V. Bubnja 1, (Dvorana mladosti) u 11.00 sati.
- Predmetni poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju. Zakupnik je dužan poslovni prostor koji je izlicitirao na natječaju urediti i privesti ugovorenoj djelatnosti o vlastitom trošku, uz poštivanje odgovarajućih pozitivnih propisa Republike Hrvatske kao i izvesti radove radi privođenja prostora ugovorenoj djelatnosti i ishođenja MTU bez obveze zakupodavca da iste naknadi zakupniku.
- Ugovorom o zakupu odrediti će se vrijeme potrebno za izvođenje radova radi privođenja prostora ugovorenoj djelatnosti i do isteka tog roka vrijeme zakupa neće teći niti će se zakupniku naplaćivati zakupnina.
- Potpisom ugovora o zakupu zakupnik se odriče bilo kakvog prava na naknadu za uložena sredstva po osnovi izvođenja bilo kakvih radova u poslovnom prostoru odnosno odriče se prava primjene instituta stjecanja bez osnove i/ili poslovodstva bez naloga (bez obzira da li je za takve radove imao suglasnost zakupodavca).
- Budući da Grad Rijeka, Korzo 16, Rijeka i Stadion Kantrida d.o.o., Rujevica 10, Rijeka, imaju sklopljen Predugovor o osnivanju prava građenja za lokaciju Sportsko rekreacijskog centra Kantrida, a kojim predugovorom reguliraju međusobna prava i obveze glede osnivanja prava građenja i rekonstrukcije i građenja građevina i sadržaja na lokaciji Sportsko rekreacijskog centra Kantrida, pa tako i u sklopu postojećeg Stadiona Kantrida u Rijeci, Portić 3, to se iznimno zakupcu predmetnog poslovnog prostora, za slučaj da uslijedi realizacija prava građenja i njegov zakup bude zbog toga otkazan prije isteka roka na koji je ugovor o zakupu zaključen, priznaje pravo na isplatu iznosa utrošenog na uređenje tog prostora umanjenog za trošak amortizacije u razdoblju trajanja zakupa.
- Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklapa se kao ovršna isprava sukladno pozitivnim propisima na trošak zakupca. Ugovor o zakupu za svaki poslovni prostor sklapa se s natjecateljem koji usmeno ponudi najvišu zakupninu u eurima po m2 prostora mjesečno.
- Pisane prijave s utvrđenim prilozima za sudjelovanje na licitaciji podnose se u ZATVORENOJ OMOTNICI s naznakom NE OTVARATI – PRIJAVA ZA LICITACIJU POSLOVNOG PROSTORA U OBJEKTU STADION KANTRIDA u sjedište RIJEKA SPORT d.o.o., Rijeka, Trg Viktora Bubnja 1, do dana 22. ožujka 2024. godine do 14.00 sati, bez obzira na način dostave.
- Natjecatelji čije su prijave zaprimljene nakon utvrđenog roka neće moći sudjelovati na licitaciji.
- Prijava za sudjelovanje na licitaciji za fizičke i pravne osobe podnosi se na obrascu zakupodavca koji sadrži:
- Ime i prezime natjecatelja i njegovo prebivalište, naziv i sjedište obrta/za fizičku osobu/, odnosno tvrtka s adresom sjedišta /za pravnu osobu/, naziv banke i broj računa radi povrata jamčevine (za fizičku i pravnu osobu), podaci za kontakt: telefon i/ili e-mail.
- Dokaz o izvršenoj uplati troška objave natječaja u iznosu od 50,00 € u korist žiro računa broj HR0723600001102027332 kod Zagrebačke banke sa svrhom uplate „trošak objave natječaja za poslovni prostor“.
- Izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz sudskog registra ne starijeg od 15 dana od dana prijave na natječaj, odnosno izvornik ili ovjerenu presliku obrtnice, ako je natjecatelj fizička osoba, iz koje(g) mora biti vidljivo da je pravna (fizička) osoba registrirana za obavljanje djelatnosti za koju se natječe za prostor, ime i prezime osnivača i osobe koja zastupa pravnu osobu, odnosno preslika važeće osobne iskaznice za fizičku osobu.
- Presliku obavijesti o razvrstavanju poslovnog subjekta prema NKD-u Državnog zavoda za statistiku ukoliko je natjecatelj pravna osoba.
- Potvrdu porezne uprave da nema duga temeljem javnih davanja (za pravnu i fizičku osobu), u izvorniku ili ovjerenoj preslici, ne stariju od 30 dana.
- Potvrdu Grada Rijeke da subjekt koji podnosi prijavu nema dospjelih nenamirenih dugova po bilo kojem osnovu prema Gradu Rijeci.
- Dokaz o nepostojanju blokade računa (BON 2), za obrt i trgovačko društvo.
- Izjavu o nekažnjavanju u vezi sa sudjelovanjem u kriminalnoj organizaciji, korupciji ili pranju novca ovjerenu kod javnog bilježnika, u kojem slučaju odgovorna osoba ponuditelja daje izjavu za sebe i za pravnu osobu ukoliko je ponuditelj pravna osoba.
- Dokaz o uplati jamčevine u korist žiro računa IBAN: HR0723600001102027332 kod Zagrebačke banke, poziv na broj HR00 OIB ponuditelja, sa svrhom uplate „Jamčevina za broj prostora za koji se natječe“ i to zaključno s danom 22. ožujka 2024. godine (datum posljednjeg dana zaprimanja prijava).
POSEBNI UVJETI NATJEČAJA
- I. Članovi obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, članovi obitelji zatočenog ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, Hrvatski ratni vojni invalidi (HRVI) iz Domovinskog rata i dragovoljci iz Domovinskog rata imaju temeljem članka 58. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ("Narodne novine" broj 174/04, 92/05, 02/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14), pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora po najvećoj ponuđenoj cijeni, pod uvjetom da nisu korisnici mirovine ostvarene ukoliko sudjeluju i udovolje uvjetima postignutim na licitaciji, a koje pravo prvenstva mogu ostvariti samo jednokratno te prostor ne mogu dati u podzakup.
- II. Hrvatski branitelji iz Domovinskog rata koji su proveli u obrani suvereniteta Republike Hrvatske najmanje 12 mjeseci imaju temeljem članka 58. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ("Narodne novine" broj 174/04, 92/05, 02/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14), pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora po najvećoj ponuđenoj cijeni, pod uvjetom da nisu korisnici mirovine ostvarene ukoliko sudjeluju i udovolje uvjetima postignutim na licitaciji, a koje pravo prvenstva mogu ostvariti samo jednokratno te prostor ne mogu dati u podzakup.
Osobe koje ostvaruju pravo prvenstva dužne su uz pisanu prijavu dostaviti:
- Presliku Potvrde o utvrđenom statusu branitelja/natjecatelja izdane od nadležnog Ureda za obranu, temeljem koje ostvaruju pravo prvenstva za zasnivanje zakupa,
- Izvornik Uvjerenja izdan od nadležnog Zavoda za mirovinsko osiguranje koje ne smije biti starije od 15 dana do dana prijave na natječaj, temeljem kojeg dokazuje da natjecatelj nije korisnik mirovine.
Ako više osoba ostvaruje pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora, prvenstveni red između tih osoba utvrđuje se primjenjujući odredbe Odluke o uvjetima i postupku javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora.
Pravo prvenstva na sklapanje Ugovora o zakupu nema pravna osoba čiji je osnivač ili suosnivač osoba iz članka 58. citiranog Zakona.
Ponude koje ne sadrže sve naznačeno neće se razmatrati.
- Povjerenstvo za provođenje licitacije izuzet će s licitacije onu fizičku ili pravnu osobu za koju utvrdi da do dana provođenja licitacije iznos jamčevine ili iznos troška objave natječaja nije doznačen u korist žiro-računa RIJEKA SPORT d.o.o.
- Licitacija za predmetni prostor može se održati i s jednim natjecateljem.
- Na licitaciji ne može sudjelovati natjecatelj koji jest ili je bio zakupnik poslovnog prostora Grada Rijeke ili Rijeka sporta d.o.o. koji ne ispunjava ili neuredno ispunjava obveze iz ugovora o zakupu, odnosno koji su osnivači ili članovi uprave takvih zakupnika ili s njima povezane pravne ili fizičke osobe za koje je na dan licitacije evidentiran dospjeli dug zakupnine kamata i troškova ili nepodmirena obveza prema proračunu Grada Rijeke ili Rijeka sporta d.o.o. zaključno s mjesecom koji prethodi mjesecu podnošenja prijave za licitaciju, kao niti natjecatelji koji su u sudskom postupku s Gradom Rijeka ili Rijeka sportom d.o.o.
- Ako natjecatelj nije u mogućnosti osobno prisustvovati licitaciji, punomoćnik natjecatelja (fizičke ili pravne osobe) dužan je najkasnije do održavanja licitacije Komisiji dostaviti punomoć za zastupanje za predmetnu licitaciju (za fizičke osobe punomoć ovjerenu od javnog bilježnika, a za pravne osobe punomoć potpisanu od zakonskog zastupnika i ovjerenu pečatom pravne osobe).
- Ako najpovoljniji natjecatelj na samoj licitaciji ili kasnije odustane od sklapanja ugovora o zakupu, taj natjecatelj nema pravo na povrat uplaćene jamčevine, a javni natječaj za davanje u zakup predmetnog poslovnog prostora se ponovno objavljuje.
- Jamčevina koju su položili natjecatelji koji su licitirali a koji nisu utvrđeni najpovoljnijim natjecateljem, kao i jamčevina koju su položili natjecatelji koji su odustali od isticanja cijena, vratit će im se najkasnije u roku od osam dana od dana okončanja natječajnog postupka.
- Položena jamčevina osobe koja je utvrđena najpovoljnijim natjecateljem, smatra se predujmom zakupnine iz koje se namiruje buduća dospjela zakupnina.
- Iznimno od odredbe prethodne točke ovog natječaja, na zahtjev osobe koja je utvrđena najpovoljnijim natjecateljem, uplaćena jamčevina može se uračunati u beskamatni novčani depozit kojeg zakupac uplaćuje u svrhu osiguranja novčane tražbine koja proizlazi iz zakupnog odnosa.
- Natjecatelj koji dobije predmetni poslovni prostor u zakup, dužan je u svrhu osiguranja plaćanja prije potpisivanja Ugovora o zakupu dostaviti:
- Bezuvjetnu bankarsku garanciju u visini ugovorene šestomjesečne zakupnine s PDV-om, u € , s klauzulom "bez prigovora" odnosno "plativo na prvi poziv", koja vrijedi godinu dana, uz obvezu produljenja iste svake godine do isteka ugovornog odnosa, najkasnije 30 dana prije isteka roka navedenog na bankarskoj garanciji, a koja će biti podnesena banci na isplatu u slučaju da zakupnik u tijeku ugovornog odnosa ne podmiri dospjelu novčanu tražbinu koja je predmet ugovora, a posebice mjesečnu zakupninu s PDV-om, zateznu kamatu i/ili troškove po osnovi korištenja poslovnog prostora.
- Umjesto bezuvjetne bankarske garancije kao sredstava osiguranja plaćanja može se izjasniti da jamčevina koju je uplatio bude zadržana kao uplata beskamatnog novčanog depozita .
- Najpovoljniji natjecatelj je dužan najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana provedene licitacije sklopiti Ugovor o zakupu, a do roka određenog po Povjerenstvu preuzeti poslovni prostor, ali ne kasnije od 15 dana od dana sklapanja Ugovora o zakupu.
- Ukoliko najpovoljniji natjecatelj ne postupi po navedenom bez opravdanog razloga smatrat će se da je isti odustao od sklapanja ugovora o zakupu, te će se Odluka o dodjeli poslovnog prostora u zakup staviti van snage, javni natječaj za predmetni prostor ponoviti, a uplaćena jamčevina se neće vratiti.
- Zakupnina je određena u eurima, a plaća se u roku od 15 dana od ispostavljenog računa..
U Rijeci, 12. ožujka 2024. godine
Rijeka sport d.o.o.